söndag 20 juli 2014

HERMINATOR AVGJORDE


TRÄNINGSMATCH OCH - UDDAMÅLSVINST

Sorry alla för ett lite sent inlägg men jag var tvungen att dra iväg på andra uppdrag direkt efter avblåsning. Tack Bellanders för en jävligt trevlig kväll, jag älskar er :) Men här kommer ett gäng bilder från dagens träningsmatch som slutade med en 3-2 vinst, har inte hittat något matchreferat än men jag kan rapportera att Andreas Bellander gjorde 1-1, Oskar iskallt 2-1 och Herman avgjorde med 3-2 på övertid. Vargarna gick ut, vargarna levererade, vargarna vann... läs mer någon annanstans senare.

ps. tack tjejen som körde upp mig till "stora vägen", du vet vem du är och jag är sjukt tacksam för att jag kapade din bil, pussa :)


Folktomt, var är ni vargsupportrar?

Åskan gick 

INGEN går förbi Henke 

Herman jagar 

 Ett moln typ

Sebbe grym idag! 

... och motståndaren bara ser på 

Anton, du är fan sjukt bra ;)

Vargarnas vargar 

Så jävla tvärstopp 

Hermanator 

Simon 

Olle 

Hemjobb och en fet backlinje.... 

... gör jävligt ont 

Kungen 

Herman, matchhjälten ;) 

Andreas, ovanligt osynlig... men snälla gå inte sönder! 

Bagger, alltid grym

Tom.. en Stahre-dag ;)

Henke för faaaaaaan 

Sveriges mest lysande matchställ "firar" 2-2

Henke tar revansch... visar inte kapningen 

Sebbe får frispark 

Bagger bara kör 

... och det gjorde bloggen efter matchen också.... söta Kicki, tack för allt... och Micke! 

Grymt gott allting.... 


"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa"
Tack för att du besöker och läser bkvblogg.blogspot.com och välkommen åter
Mail: bkvblogg@live.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar